Dinamikus, az egész testet igénybe vevő erőt, állóképességet fejlesztő edzés

A kettlebell egy füles ágyúgolyóra hasonlító, öntöttvas eszköz, orosz nevén gyrja. Használatával többfajta gyakorlatot végezhető, melynek során az egész test izmainak összehangolt munkája történik.

Korszerű s tudományos alapokon nyugvó edzésrendszerét Pavel Tsatsuline dolgozta ki, ötvözve a régi jól bevált módszereket a modern tudománnyal. Az edzés ötvözi a zsírégetést az izomépítéssel, az erő-állóképesség javulását a dinamikával, javítja a keringést, erősíti a szív- és érrendszert, segít az összpontosításban. Használata során már a helyes testtartás is folyamatos koordinációt és erőkifejtést igényel, ami az összes izomcsoport együttes, összehangolt munkáját feltételezi, ezért kifejezetten alkalmas gerinc rehabilitációra is. A tréningek intenzívek, változatosak, s folyamatos koncentrációt igényelnek, mentális fejlődést is eredményezve. Ez az eszköz nem nagy izmokat épít, ám szívós, szálkás, zsírmentes testet formál, ezért a nemcsak férfiaknak, nőknek is ajánljuk.
 

Várunk szeretettel termünkben minden kedden és pénteken 18.00-tól.

A foglalkozásokat vezeti: Kovács Lajos

Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button
Az oktató csak veled foglalkozik. Alkalmazkodik a te időbeosztásodhoz, életkorodhoz. A figyelem teljes mértékben rád irányul. A haladás és a fejlődés ütemét a Te fejlődési ütemed határozza meg. Az edzés követi az igényeidet, tempódat, a tested sajátosságait, egyénileg rád szabott. Segít megőrizni az egészséged mozgás közben is, hiszen megtanulod a gyakorlatok helyes kivitelezését. Lehetőséged van az FMS szűrésre is, amely pontosan megállapítja a korrigálásra szoruló mozgásmintáidat, s az edző ehhez igazíthatja személyre szabott edzéstervedet.
Csoportos edzésekhez való csatlakozáshoz szeretnél felkészülni. Csoportos edzéseid mellett szeretnél egyénre szabott fejlődést, esetleg plusz kihívásokat keresel. Nem szeretnél csoportos edzésen részt venni. A saját tempódban szeretnél haladni. Szeretnéd javítani a testtartásod. Célirányosan dolgoznál tested kihívást jelentő területein. Szeretnéd megváltoztatni negatívan rögzült mozgásmintáidat. Mozgásszervi- vagy gerincproblémákkal küzdesz. Aktív sportoló vagy és szeretnéd a legtöbbet kihozni magadból. Élsportoló vagy és sérülésmentesen szeretnél készülni az előtted álló megmérettetésekre. Ha többféle sportág érdekel, komplex mozgásformát keresel, de nincs időd mindre külön eljárni.
Alapmozgás tréning - testtartást, mozgást javító edzés (korrekciós, mobilizáló, stabilizáló és nyújtó gyakorlatok). Kettlebell (súlygolyós edzés) - dinamika, zsírégetés, erő-állóképesség. GFM (Ground Force Method) - mozgásrendszer a természetes mozgásért. Mediball - lágy mozgásművészet a fizikai, érzelmi és mentális test egyensúlyáért. Funkcionális edzés - saját testsúlyos és különféle eszközökkel végzett dinamikus edzés. Karate - tradicionális Kyokushin Karate. Harcművészet - I chuan és Tai Chi alapokra helyezett Spirit harcművészeti rendszer. Önvédelem - önvédelmi technikák. Gerinctorna - Bene Máté Gerincakadémia elméleti anyaga alapján. A kor nem számít, légy mindig fitt.

Miért jó egy magánóra?

Tovább

Csoportos edzések időpontjai

Tovább

Mi is az az FMS?

Tovább

Köszönjük a támogatást!

  • MOZOGJ VELÜNK !